تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۹۱۷۶۵
کیان‌پور:

ایرلاین‌ها و شرکت‌های حمل‌ و‌ نقل ریلی باید تمام وجه پرداختی مسافران را مسترد کنند

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی ایرلاین ها و شرکت های حمل و نقل ریلی باید تمام وجه پرداختی مسافران را عودت داده و در این رابطه نباید هزینه‌ای بابت لغو دریافت شود.
ایرلاین‌ها و شرکت‌های حمل‌ و‌ نقل ریلی باید تمام وجه پرداختی مسافران را مسترد کنند

به گزارش می متالز، مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به لزوم استرداد وجه بلیت سفرهای نوروزی حمل‌ و نقل هوایی و ریلی، گفت: در شرایط کنونی بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام سفرهای نوروزی لغو شده و شهرهای گردشگری در ایام عید پذیرای مسافران نخواهند بود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعی است که زمانی که سفرهای نوروزی لغو و حمل و نقل هوایی و ریلی متوقف می شود، سازمان های متولی باید هزینه و وجه پرداخت شده توسط مسافران را مسترد کنند.

 

ایرلاین ها و شرکت های حمل و نقل ریلی باید تمام وجه پرداختی مسافران را مسترد کنند

وی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی ایرلاین ها و شرکت های حمل و نقل ریلی باید تمام وجه پرداختی مسافران را عودت داده و در این رابطه نباید هزینه‌ای بابت لغو دریافت شود.

کیان‌پور ادامه داد: متأسفانه در برخی رسانه ها این موضوع مطرح شده که برخی از شرکت های هواپیمایی و برخی از سایت های فروش بلیط هواپیما و قطار در قبال لغو بلیط، از مسافران جریمه کنسلی دریافت می کنند که در صورت صحت، این اقدام خلاف مقررات و دستور العمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا دستگاه های نظارتی و قضایی باید به موضوع تخلفات احتمالی صورت گرفته در لغو بلیط سفرهای نوروزی ورود کنند و در صورت صحت باید متخلفان برخورد جدی کنند.

عناوین برگزیده