تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۲
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۹۲۱۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در آخرین دوشنبه سال رخ داد:

معاملات مشکوک و جالب سه بورس، شرکت لغو پذیرش شده، یک بانک و ۱۰ نماد

می متالز - معاملات مشکوک و جالب آخرین دوشنبه سال شامل سه بورس کالا، فرابورس و بورس تهران، شرکت لغو پذیرش شده، یک بانک و ۱۰ نماد دیگر رسید.
معاملات مشکوک و جالب سه بورس، شرکت لغو پذیرش شده، یک بانک و ۱۰ نماد

به گزارش می متالز، بازار سهام در آخرین دوشنبه سال جاری، روند متفاوتی را نسبت به چند روز گذشته سپری کرد و شاخص با افزایش 11 هزار و 539 تایی به 505 هزار و 945 واحدی رسید.

همچنین ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس از 5 و 2.6 هزار میلیارد تومان عبور کرد و بیشترین حجم معاملات هم در بانک تجارت، سایپا و بانک صادرات با بیش از 551، 268 و 245 میلیون سهم رخ داد.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 6 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه شرکت پارس سوئیچ قرار گرفته که با بازگشایی نماد و کاهش 14.2 درصدی قیمت، شاهد داد و ستد بیش از 6 برابری و 3.2 میلیون سهمی شد. سیمان خاش و بانک سامان هم با افزایش قیمت و صف خرید دارای معاملات جالب توجه شدند.

در ادامه هم شرکت های بورس کالا، کارتن ایران، سینا دارو، رینگ سازی مشهد، فرابورس، سیمان دشتستان، سرمایه گذاری توس گستر، آذرآب، کشتیرانی، نورد و لوله اهواز، معادن بافق و بورس تهران در زمره معاملات مشکوک و جالب امروز جای گرفتند.

از جمله نکات این گروه، حضور سه بورس کالا، فرابورس و بورس تهران، شرکت لغو پذیرش شده و حاضر در بازار پایه نارنجی نورد و لوله اهواز و کاهش نمادهای فرابورسی به سه شرکت بانک سامان، فرابورس و نورد و لوله اهواز است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده