تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۹۲۴۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در آخرین سه شنبه سال جاری رقم خورد:

معاملات مشکوک دو بانک، شرکت SME، حضور متوالی دو بورس و ۱۰ نماد

می متالز - دو بانک سامان و سینا، شرکت SME، حضور متوالی بورس تهران و فرابورس و ۱۰ شرکت دیگر مشمول معاملات مشکوک آخرین سه شنبه سال جاری شدند.
معاملات مشکوک دو بانک، شرکت SME، حضور متوالی دو بورس و ۱۰ نماد

به گزارش می متالز، در جریان معاملات آخرین سه شنبه سال جاری، بازار سهام متعادل و با فشار فروش در نمادهای نفتی آغاز بکار کرد اما با قرار گرفتن در دو راهی رشد نرخ ارز و افت قیمت های جهانی منجر به رفتاری نوسانی در اکثر گروه ها شد به طوری که شاخص با افت 3653 واحدی و عقب نشینی به کانال 502 هزار تایی پایان داد.

بر این اساس، ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از 1.8 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی نیز بیش از 4 و 2 هزار میلیارد تومان بود و بانک صادرات، سرمایه گذاری خوارزمی، ذوب آهن، بانک پاسارگاد به همراه فولاد مبارکه به ترتیب با داد و ستد 215، 136، 134، 126 و 117 میلیون سهمی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 7 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه، شرکت ماداکتیو استیل کرد حاضر در بازار شرکت های کوپک و متوسط  قرار دارد که شاهد داد و ستد 15.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های مرآت پولاد، گروه صنعتی پاکشو، پارس سرام، بانک‌‌ سامان، کارتن ایران، سیمان خاش، بانک سینا، ویتانا، بورس تهران، تامین سرمایه امید، ایرکاپارت صنعت، فرابورس، سالمین و شیشه دارویی رازی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

شرکت ماداکتیو استیل کرد حاضر در بازار SME ها، دو بانک سامان و سینا، حضور متوالی بورس تهران، فرابورس، کارتن ایران و 9 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب معاملات مشکوک امروز است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده