تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۹۲۵۶۵
سرویس خبر : محیط زیست

بخش معدن و صنایع معدنی در سنگر مبارزه با کرونا

می متالز - آمارهای منتشر شده گویای آن است که بخش معدن و صنایع معدنی بسان دیگر عرصه های اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی و ...فعالانه در سنگر مبارزه با کرونا حضور دارد و در این ارتباط ده ها میلیارد تومان کمک های نقدی بلاعوض اختصاص داده اند.
بخش معدن و صنایع معدنی در سنگر مبارزه با کرونا

به گزارش می متالز، خداداد غریب پور رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: ارزش کمک‌های نقدی بلاعوض شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برای مقابله با ویروس کرونا، به ۳۶.۸ میلیارد تومان رسیده است.

 شرکت های این بخش تاکنون تاییدیه نهایی برای تخصیص ۱۳۶.۳ میلیارد تومان کمک نقدی از شرکت های بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی برای حمایت از فعالیت های مقابله با کرونا را انجام داده اند که از میان ۱۴ شرکت فهرست شده تعداد ۹ شرکت بورسی مرتبط افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان را تایید نهایی کردند. 

 رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: ۱۴ شرکت بزرگ شامل فولاد مبارکه، ملی صنایع مس، گل گهر، چادرملو، گهر زمین، توسعه معادن و فلزات، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، ایرالکو، اُپال پارسیان، ملی فولاد، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، منطقه ویژه خلیج فارس و آلومینای جاجرم در چارچوب ایفای نقش مسوولیت اجتماعی، اقدام به پرداخت مبلغ یاد شده کرده اند.

قرار است، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیز بزودی از سوی شرکت های مزبور با مدیریت سازمان ایمیدرو برای کمک به منظور مقابله با کرونا پرداخت شود.

عناوین برگزیده