تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۲۶
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۹۲۸۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید داده‌های قابل اعتماد، مزیت مهم سامانه سککوک

می متالز - عضو انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران گفت: تولید داده‌های قابل اعتماد از مزایای مهم سامانه سککوک به شمار می‌رود.
تولید داده‌های قابل اعتماد، مزیت مهم سامانه سککوک

به گزارش می متالز، یوسف مرادلو با اشاره به فعالیت سامانه سککوک اظهار داشت: سامانه‌های کسب و کار نقش زیادی در کارکرد بهتر معادن دارند، چرا که باعث می‌شوند خریداران و فروشندگان با هم ارتباط بهتری داشته باشند که در نتیجه رونق تولیدات معدنی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه رونق تولید از طریق بهبود فضای کسب و کار ایجاد می‌شود، تصریح کرد: به ازای هر یک درصد بهبود فضای کسب و کار ۰.۰۶ درصد به رشد اقتصادی افزوده می‌شود.

عضو انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با تاکید بر اهمیت بهبود فرآیند کار سامانه‌های کسب و کار، یادآور شد: نظام مجوزدهی به این سامانه‌ها باید نظم بگیرد چرا که این کار شروع کسب و کار‌ها را تسریع و تسهیل می‌کند.

مرادلو افزود: سامانه‌های کسب و کار باعث می‌شوند تجارت به روشی آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود، اما این کار نیاز به حمایت دارد چرا که اکنون جزو کسب و کار‌های نوپا به شمار می‌روند و اگر مورد حمایت قرار نگیرند، موفق نخواهند شد. 

عضو انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران بیان کرد: سامانه‌های کسب و کاری مانند سککوک باید جامعیت داشته باشند و بزرگ شوند تا نیاز مشتریان را برآورده کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مزایای تکنولوژی‌های جدید در قالب سامانه‌های تحت وب همچون سامانه سککوک، تولید داده‌های قابل اعتماد و تسهیل‌گری ارتباط بازرگانان است.

عناوین برگزیده