تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۹۲۹۱۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل سایپا اعلام کرد:

عرضه سه محصول جدید، افزایش تولید و پنچ برنامه دیگر ساپیا برای سال ۹۹

می متالز - مدیرعامل سایپا با اشاره به افزایش تولید روزانه به دو هزار دستگاه درسال گذشته، عرضه سه محصول جدید، افزایش تولید و کنترل قیمت ها را از جمله اولویت های ۷ گانه سال جاری اعلام کرد.
عرضه سه محصول جدید، افزایش تولید و پنچ برنامه دیگر ساپیا برای سال ۹۹

به گزارش می متالز، جواد سلیمانی با انتشار پیام نوروزی و با اشاره به نام گذاری شعار سال (جهش تولید) و پنجاه و چهارمین سال فعالیت سایپا اعلام کرد: سال ۹۸ سپری شد و بار دیگر چرخش روزگار سالی نو را در پیش‌روی زندگی قرار داد.

در سالی که گذشت صنعت خودرو، یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌ها را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع بی‌سابقه‌ای را در برابر حرکت در عرصه تولید و اقتصاد کشور تجربه کرد. با وجود همه این موانع، سایپا توانست ضمن مشارکت گسترده در طرح و پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو و تعمیق ساخت داخل، تجربه‌ای تازه از خودباوری، نگاه به توانمندی‌ها و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان و متخصصان ایرانی را به‌ ثبت رسانده و ضمن افزایش تولید روزانه به دو هزار دستگاه، رونق تولید را به معنای واقعی در این مجموعه صنعتی محقق کند.

این مجموعه با برنامه‌ریزی، تلاش، حرکت جهادی و همت کارکنان موفق شد پرچمدار تولید ملی شده و علاوه بر تعمیق و توسعه ساخت داخل و تثبیت جایگاه به عنوان خودروساز اول، زمینه جهشی بزرگ در عرصه تولید را در سال ۹۹ فراهم کند.

در راهبرد و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای سال ۹۹، افزایش تولید خودرو و رونق کسب و کار درون و برون سازمانی، عرضه سه محصول جدید به بازار، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو باکمک شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، ارتقای سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت‌ها از طریق عادی‌ سازی جریان تولید و عرضه محصول به بازار و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدوین شده است.

نام‌گذاری سال جدید با عنوان جهش تولید از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تاکید ریاست جمهوری و وزارت صنعت بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده