تاریخ: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۵
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۹۳۱۰۱
سرویس خبر : انرژی
محمدیان خبر داد:

افتتاح ایستگاه برق سرچشمه شهرستان رامهرمز / مردم دیگر قطعی مداوم برق را تجربه نخواهند کرد

می متالز - نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس از بهره برداری از ایستگاه برق سرچشمه شهرستان رامهرمز خبر داد.
افتتاح ایستگاه برق سرچشمه شهرستان رامهرمز / مردم دیگر قطعی مداوم برق را تجربه نخواهند کرد

به گزارش می متالز، اقبال محمدیان از بهره برداری از ایستگاه برق سرچشمه شهرستان رامهرمز خبر داد و گفت: ایستگاه برق سرچشمه رامهرمز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پس از گذشت ۸ ماه از زمان کلنگ زنی ، همزمان با عید بزرگ مبعث نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) وارد مدار شد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاز اول پست سرچشمه ۳۰ مگاولت آمپر است و یک کیلومتر خط ارتباطی برای آن نیز در نظر گرفته شده است ؛ با اجرای طرح دائم این پروژه ، 100 مگاولت آمپر ظرفیت به طرح افزوده خواهد شد.

وی گفت: با افتتاح این پست برق ۳۰ مگاواتی ، ازین پس مردم شریف رامهرمز قطعی مداوم و طولانی برق در تابستان را تجربه نخواهند کرد که این با تلاش های شورت گرفته محقق شده است.

محمدیان ادامه داد: خوشبختانه مجوز سه ایستگاه گرفته شد که اولین آن ایستگاه برق سرچشمه افتتاح و دو ایستگاه دیگر شامل ایستگاه سمنگان در دشت دنا و ایستگاه برق در مشراگه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که علیرغم برنامه ریزی قبلی مقرر گردیده بود این پروژه ، با حضور نماینده مردم و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان و مدیر برق مارون و جمعی از مسئولین محلی به عنوان عیدی به مردم عزیز رامهرمز افتتاح شود ، اما به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، پیروی تماس تلفنی امشب نماینده رامهرمز و رامشیر با مدیرعامل برق استان ؛ این ایستگاه برق بصورت رسمی و بدون جشن وارد مدار شد.

عناوین برگزیده