تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۱
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۹۳۲۱۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق در پیام نوروزی خود عنوان کرد:

رکوردشکنی در تولید ورق و شمش روی

می متالز - مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق ضمن تبریک سال نو در پیامی گفت: توانستیم با تولید 19 هزار و 300 تن ورق روی، 18 هزار تن شمش روی و 29 هزار تن اسید سولفوریک علاوه بر تحقق برنامه تولید سال 1398 رکورد تولید سالیان ورق و شمش روی را در شرکت ذوب روی بافق جابه‌جا نماییم.
رکوردشکنی در تولید ورق و شمش روی

به گزارش می متالز، حبیب الله حاجی زاده در پیامی به شرح زیر سال جدید را تبریک گفت:
«به نام خدا»
بازهم سالی دگر گذشت و سالی دیگر در پیش رو ...
 بهار حاکی از عنایت خالق مهربان به مخلوق خدا و فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی درس گرفتن از گذشته و امید به آینده سبز و روشن است. وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می‌تابد، از خداوند سبحان و تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین احوال را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می‌کنیم.
خدا را شاکریم به خاطر لطف و عنایتی که در سال 1398 نسبت به مجموعه ذوب روی بافق داشت که با وجود سختی ها و مشکلاتی از قبیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، کمبود مواد اولیه، خرابی بویلر واحد تشویه و... باز هم توانستیم با اتکا به متخصصان داخلی و با همکاری شما کارکنان عزیز با تولید 19 هزار و 300 تن ورق روی، 18 هزار تن شمش روی و 29 هزار تن اسید سولفوریک علاوه بر تحقق برنامه تولید سال 1398 رکورد تولید سالیان ورق و شمش روی را در شرکت ذوب روی بافق جابه‌جا نماییم.
هرچند روزهای پایانی سال 1398را در حالی به پایان میبریم که درد و رنج بیماری کرونا و ترس از فراگیری این ویروس جامعه را فرا گرفته است و لیکن از همکاران خود میخواهم با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، سین سلامت را به عنوان یکی از هفت سین سفره شب عید، به خود و خانواده‌شان ارمغان دهند. 
حال سال 1399 هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در تولید بودیم و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. امیدوارم که با همت خود در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار شرکت ذوب روی بافق بیفزاییم و به فضل الهی به جایگاه های والاتر و بالاتر دست یابیم.
حبیب الله حاجی زاده

عناوین برگزیده