تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۹۳۳۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد:

پلمپ ۱۴ پاساژ در بازار شهر خرم آباد/ تدابیر شدیدتری در جهت تعطیل نگه داشتن صنوف غیرضرور اعمال می‌شود

می متالز - معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:با توجه به عدم تمکین تعداد محدودی از صنوف در جهت تعطیل نکردن مغازهای غیرضرور خود، تدابیر شدید تری اعمال می شود.
پلمپ ۱۴ پاساژ در بازار شهر خرم آباد/ تدابیر شدیدتری در جهت تعطیل نگه داشتن صنوف غیرضرور اعمال می‌شود

به گزارش می متالز، حسین دالوند در جلسه ای که با حضور نماینده فرمانداری خرم آباد، اماکن نیروی انتظامی، بسیج اصناف و روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد، بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاِغی مبنی بر تعطیلی صنوف غیر ضرور، صبح امروز با حضور رئیس سازمان، حراست و روابط عمومی و با همکاری اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی گشت مشترکی در سطح شهر داشتیم متآسفانه تعدادی از صنوف تمکین نمی کردند.

وی با بیان اینکه این کرونا ویروس یک مشکل ملی و جهانی می باشد و سلامتی مردم در اولویت است، افزود: روسای اصناف را ملزم کردیم که با تکمیل کمیته حوزه کاری خود را فعال و اتحادیه ها را برای تعطیلی بازار، پای کار بیاورند.

معاون سازمان صمت لرستان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد 5 اکیپ با حضور بازرسین سازمان ؛ بسیج اصناف ،با زرسین اصناف و اماکن نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهر ، از میدان امام حسین تا سبز میدان ، میدان سبزه میدان تا پل شهدا، از خیابان مطهری تا بیمارستان ، خیابان انقلاب و شریعتی (خیابان وصال) در دو نوبت (صبح و بعد ظهر) در سطح بازار شهر خرم آباد حضور یابند تا با تعطیل نگه داشتند بازار بتوانیم از حضور مردم در بازار و شیوع کرونا ویروس جلوگیری، تا زنجیره انتقال آن قطع شود.

وی بیان داشت: در همین راستا ۱۴ پاساژ و تعداد زیادی مغازه در سطح شهر خرم آباد که از دستورالعمل ابلاغی مبنی برتعطیل نگه داشتن صنوف غیر ضرور تمکین نکردند، پلمپ شدند.

معاون سازمان صمت لرستان بیان کرد: از فردا تدابیر شدید تری برای تعطیل نگه داشتن بازار اعمال می‌شود و اگر واحد صنفی تمکین نکند، در محل صورت جلسه؛ تشکیل پرونده وجهت مراحل قانونی و صدور حکم به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

در پایان حاضرین در جلسه ضمن ایراد سخن نقطه نظرات و پشنهادات خودرا بیان داشتندکه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عناوین برگزیده