تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۹۳۳۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار مرکزی:

وضعیت پرداخت حقوق آذرآب و هپکو مطلوب است

می متالز - استاندار مرکزی گفت: با وجود تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی حاکم برجامعه و تاثیر بیماری کرونا بر اقتصاد، استان مرکزی در پایان سال ۹۸، وضعیت پرداختی در حوزه کارگری و در شرکت‌های بزرگ مانند هپکو، آذرآب، ماشین سازی، آلومینیوم‌سازی، واگن پارس و لوله صفا و ده‌ها شرکت دیگر بهتر از سال‌های گذشته بود.
وضعیت پرداخت حقوق آذرآب و هپکو مطلوب است

به گزارش می متالز، سید «علی آقازاده» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: عقب افتادگی حقوق کارگران این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته که این موفقیت با تلاش کارفرماها، مدیران صنایع، کارگران و برگزاری کارگروه‌های مختلف در استان مرکزی به ثمر رسیده است.

وی افزود: وضعیت پرداخت حقوق کارگران این استان در سال ۹۸ به ویژه واحدهای بزرگ، نسبت به سال‌های قبل از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار بوده است.

آقازاده اظهار داشت: هم‌اکنون حتی حقوق اسفندماه برخی از واحدهای صنعتی نیز پرداخت شده و بقیه شرکت‌ها علاوه بر حقوق، عیدی و مزایای سال ۹۸ را نیز به طور کامل دریافت کرده‌اند.

آقازاده تاکید کرد: امید است سال ۹۹، سالی پر از موفقیت همراه با تولید بیشتر و با کیفیت بالاتر برای جامعه کار و تولید استان مرکزی باشد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و در این استان حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک حیات اقتصادی دارند.

عناوین برگزیده