تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۹۳۳۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

درخواست سهامداران هپکو برای بررسی معاملات بورس

می متالز - درخواست از قوه قضائیه برای دفاع از حقوق سهامداران خرد در معاملات سهام هپکو در ۲۴ ساعت بیش از ۲۰۰۰ حمایت را به خود جلب کرد.
درخواست سهامداران هپکو برای بررسی معاملات بورس

به گزارش می متالز، پویش درخواست از قوه قضائیه برای دفاع از حقوق سهامداران خرد در معاملات سهام هپکو داغ شد؛ به طوری که در ۲۴ ساعت بیش از ۲۰۰۰ حمایت را به خود جلب کرد.

این پویش که مثل خیلی از سوژه‌های دیگر شما در «فارس من» به اختلاف بین سهامداران حقوقی و حقیقی در بورس اشاره دارد که به عقیده سهامداران خرد موجب پایمال شدن حقوقشان خواهد شد. سردبیر این سوژه نوشته: «در کمال تاسف روز 10 اسفند 1398 شرکت خصوصی سازی به بهانه کنترل قیمت سهام هپکو بیش از 211 میلیون سهم را فروخت که مجموع فروش در این روز و روزهای بعد بیش از 1 درصد سهام شرکت بوده که فروش بیش از 1 درصد کاملا خلاف قوانین بورس است و از آن مهمتر، نقدینگی فروش این سهام از طرف سازمان خصوصی سازی طبق قانون به خزانه دولت واریز می شود و هیچ کمکی به رونق تولید در شرکت هپکو نخواهد کرد.»

در بخش دیگری از این مطالبه آمده: «صف های فروش سنگین و متوالی باعث شده تا با گذشت بیش از دو هفته، ارزش سهام هپکو بیش از 30 درصد تا 27 اسفند 1398 کاهش یافته و سهامداران خرد با ضرر زیادی مواجه شوند و همچنین صف‌های فروش سنگینی ساخته شده تا ارزش سهم هپکو را کاهش داده و دوباره به بهای نابودی سرمایه سهامداران خرد بتواند سهام را در قیمت‌های بسیار پایین بخرد. ما از قوه قضاییه خواهش می کنیم به مساله سهام هپکو ورود کرده و با حسابرسی از شرکت و برخورد و مجازات قاطعانه با عوامل نابودی هپکو، از حقوق سهامداران خرد دفاع نماید.»

 

عناوین برگزیده