تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۴۱۲
کد خبر: ۹۳۳۴۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

"مرکز مصالح " کامل ترین مرکز تهیه و پخش کلیه مصالح ساختمانی

می متالز - مرکز مصالح بزرگترین وکامل ترین شرکت تهیه و پخش کلیه مصالح ساختمانی اعم از انواع آهن آلات و ملزومات ‌تاسیساتی و حرارتی برودتی ساختمان است.
"مرکز مصالح " کامل ترین مرکز تهیه و پخش کلیه مصالح ساختمانی

به گزارش می متالز، در مرکز مصالح می توانید کلیه مصالح ساختمان را تهیه کنید. این شرکت در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده است و حدود یک دهه است که به مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه می دهد.

‎این شرکت متخصص در تهیه نیاز ساختمان سازان در زمینه خرید مصالح است تا سازندگان محترم با اسودگی خاطر و جلوگیری اطلاف وقت در امر خرید و دریافت اطلاعات فنی دقیق در محصولات و تنوع قیمتی نسبت به کیفیت به راحتی مایحتاج خود را تامیین کنند.

‎این شرکت عرضه مصالح ساختمانی خود را توسعه داده تا مشتری بعد از اطمینان خود نسبت به شرکت بتواند اکثر مصالح خود را از یک مجموعه با اطمینان خاطر و اطلاف وقت کمتری خرید نماید.

‎شرکت مرکز مصالح محصولات آهن اعم از میلگرد تیراهن نبشی و ناودانی مش رابیتس و ورق و در زمینه تاسیسات کلیه نیاز ها ساختمان اعم از لوله پلیکا یزد و پلیمر گلپایگان و اتصالات ونصبیات بهداشتی و لوازم اتشنشانی ابرسانی را بطور مستقیم از کارخانه های مختلف با قیمت ها و کیفیت های مورد نظر مشتری با کمترین قیمت ممکنه اراعه میدهد.

‎مرکز مصالح با داشتن کادری مجرب متشکل از مهندسین و تکنسین های متخصص در تمامی زمینه های صنعت ساختمان بر این باور است تا تمامی نیاز های مشتریان چه در زمینه تهیه و چه در زمینه اجرا را برآورده سازد. ‎اخیرا شرکت مرکز مصالح با قالب های نوین وافل خود خدمات فنداسیون و سقف ریزی ساختمان را به مجموعه خود اضافه نموده که در امر اسکلت بتنی و سقف های ساختمان کاهش چشمگیر هزینه ها را در بر  گرفته.

‎مشتری میتواند با تماس با مجموعه مرکز مصالح از مشاوره رایگان در کلیه زمینه های ساختمان از خرید مصالح تا اجرای آن را بهره ببرند

این مرکز قیمت روز میلگرد و‌ تمامی آهن آلات را در اختیار  مشتریان محترم قرار می‌دهد. ‎موجب افتخار این شرکت است تا اطلاعات تجربی و علمی خود را در راستای بهبود کیفیت و صرفه جویی انرژی و مالی در اختیار مشتریان عزیز بگذارد 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت مرکز مصالح به آدرس  www.markazei.com مراجعه بفرمایید

 

عناوین برگزیده