تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۸
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۹۳۵۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد ۶۷ درصدی فروش فولاد مبارکه در سال ۹۸

می متالز - شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال ۹۸، موفق به تحقق فروش ۳۹ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، حاکی از رشد قابل توجه ۶۷ درصدی است.
رشد ۶۷ درصدی فروش فولاد مبارکه در سال ۹۸

به گزارش می متالز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان (نماد بورسی فولاد) گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. فولاد مبارکه که در سال ۹۸، فروش ۲۳ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، رکورد خود را جابجا کرد و موفق به ثبت درآمد فروش ۳۹ هزار و ۱۴۴ تومانی شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۸ معادل ۲۵۵۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل، کاهش ۳ درصدی و نسبت به بهمن ۹۸، افت ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد. علی‌رغم این کاهش فروش در اسفندماه، فولاد مبارکه رشد فروش ۶۷ درصدی را در مجموع سال ۹۸، ثبت کرد. کاهش فروش فولاد در اسفندماه نیز بیشتر به ابطال‌های فروش این شرکت در بورس کالا در این ماه مربوط می‌شود. نرخ فروش محصولات گرم و سرد فولاد مبارکه در اسفندماه نسبت به نرخ میانگین سال ۹۸، رشد داشته است.

به لحاظ وزنی، فولاد مبارکه در سال ۹۸، ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تن محصول فولادی به فروش رساند که نسبت به سال ۹۷، حاکی از رشد ۱۲.۵ درصدی است.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده