تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۱۲
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۹۳۵۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
جواهری:

تعطیلی لیگ برتر نگاهی منطقی و جهانی است/ می‌توانیم برای سرنوشت مسابقات از لیگ‌های معتبر الگوبرداری کنیم

می متالز - مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان معتقد است؛ تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصمیمی منطقی و درست بوده است.
تعطیلی لیگ برتر نگاهی منطقی و جهانی است/ می‌توانیم برای سرنوشت مسابقات از لیگ‌های معتبر الگوبرداری کنیم

به گزارش می متالز، محمد جواهری درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل بیماری شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: اکنون سلامت مردم، بازیکنان و کادر فنی باید در اولویت باشگاه‌های ما باشد. در هر صورت بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و اگر خدایی نکرده این ویروس به خاطر برگزاری مسابقات به یکی از بازیکنان یا خانواده‌های آنها منتقل می‌شد، کسی از ارکان فوتبال خود را می‌بخشید؟ تعطیلی مسابقات نگاهی منطقی و جهانی است که تمام لیگ های معتبر دنیا هم تابع آن هستند.

 وی افزود: ما هم از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر ناراحتیم. گل‌گهر در شرایط خوب و رو به رشدی قرار داشت اما متاسفانه این شرایطی است که پیش آمده و ما هم از آن ناراحتیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه به نظرش در صورت تعطیلی کامل مسابقات لیگ برتر چه تصمیمی باید برای سرنوشت فصل جاری گرفته شود گفت: به هر حال به دلیل حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، باید برای لیگ تصمیم‌گیری شود. به نظرم ما هم می‌توانیم از لیگ‌های معتبر دنیا الگوبرداری کنیم یا حتی خود فیفا هم می‌تواند راهکاری برای سرنوشت لیگ‌های داخلی ارائه دهد. در هر صورت ما خواستار این هستیم که لیگ‌برتر برگزار شود، چون در نیم فصل دوم هزینه زیادی انجام دادیم و تیم خوبی هم داریم.

جواهری در پایان یادآور شد: ما از تعطیلی مسابقات لیگ برتر استفاده کرده‌ایم و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های باشگاه هستیم. ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر راهم آماده کرده‌ایم و اکنون به همراه استادیوم امام علی (ع) دو ورزشگاه استاندارد برای میزبانی در لیگ برتر داریم. ظرفیت ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر را از 3 هزار نفر به 6 هزار نفر افزایش دادیم و بهترین چمن طبیعی را هم کشت کرده‌ایم تا برای فصل آینده آماده شود.

عناوین برگزیده