تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۹۳۷۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آنگلو آمریکن اعلام کرد؛ منع آمد و شد در آفریقای جنوبی به تولید سنگ آهن و زغال سنگ ضربه می زند

می متالز - آنگلوآمریکن روز جمعه (امروز) اعلام کرد که انتظار دارد تولید معادن سنگ آهن Kumba در آفریقای جنوبی در سال 2020 به دلیل تعطیلی 21 روزه تا 3 میلیون تن و تولید صادراتی زغال سنگ تا 2 میلیون تن کاهش یابد.
آنگلو آمریکن اعلام کرد؛ منع آمد و شد در آفریقای جنوبی به تولید سنگ آهن و زغال سنگ ضربه می زند

به گزارش می متالز، این معدن دار انگلیسی همچنین تولید پالادیوم و الماس در آفریقای جنوبی را کاهش داده و روند ساخت پروژه مس Quellaveco در پرو را به تعویق انداخته و کار خود در پروژه Woodsmith polyhalite در انگلیس را متوقف کرده است.

دولت ها در حال افزایش تدابیر پیشگیرانه برای مهار کرونا ویروس ازجمله محدود کردن رفت و آمدها و تعطیلی مشاغل غیرضروری مانند معدنکاری هستند.

آنگلوآمریکن گفت نیروی کار خود در سراسر سایت های معدنی آفریقای جنوبی را در طول 21 روز قرنطینه و منع آمد و شد در این کشور حدود 50 تا 75 درصد کاهش خواهد داد. این شرکت اضافه کرد فعالیت های عمده این شرکت در سایر کشورها تاکنون به لحاظ تولید مواد معدنی تحت تاثیر قرار نگرفته است.

این شرکت پیش از این انتظار داشت که تولید امسال در معدن سنگ آهن Kumba بالغ بر 41.5 تا 42.5 میلیون تن و در معادن زغال سنگ به حدود 26 میلیون تن به ترتیب در کشورهای آفریقای جنوبی و کلمبیا برسد.

عناوین برگزیده