تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۹۳۷۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس به ۴ هزار و ۷۷۴ دلار رسید

می متالز - قیمت مس در LME روز جمعه هشت فروردین ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین دو دلار کاهش داشته و به چهار هزار و ۷۷۴ دلار رسیده است.
قیمت مس به ۴ هزار و ۷۷۴ دلار رسید

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز جمعه هشت فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه هفت فروردین ماه تغییر چندانی نداشت و نسبت به هفته پیشین ۱.۷ درصد افت را تجربه کر و به چهار هزار و ۷۷۴ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه هشت فرودین ماه، با کاهش چهار دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۰.۱ درصد افت داشته و چهار هزار و ۷۸۶ دلار اعلام شده است. فلز سرخ ۱.۷ درصد افت نسبت به هفته پیش را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه هشت فروردین ماه، با کاهش ۶۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۲۴ هزار و ۳۷۵ تن به ۲۲۳ هزار و ۷۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد در روز جمعه هشت فرودین ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش سه دلاری داشته و با این میزان کاهش اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی برابر با ۱۲ دلار بر تن گزارش شد.

عناوین برگزیده