تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۰
بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۹۳۷۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

شروع پروژه نورد گرم ۲ در فولاد مبارکه اصفهان

می متالز - " ... ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است؛ ابعاد اقتصادی دارد، قوّت اقتصادی، قوّت علمی، قوّت فرهنگی، قوّت سیاسی که زمینه‌ سازِ قوّت سیاسی، استقلالِ سیاسی است و قوّت تبلیغی. با گذشت زمان، عرصه‌های دیگری برای تقویت کشور و ملّت به وجود می‌آید.... و « جهش تولید » هم که بنده امسال مطرح کردم، در واقع از ابزارهای قدرت است." بخشی از سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران به مناسبت آغاز سال نو (۱۳۹۹)
شروع پروژه نورد گرم ۲ در فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش می متالز، تحقق « جهش تولید » با اجرای نورد گرم ۲ در فولاد مبارکه

خدا را شاکریم که گروه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ورق های تخت خاورمیانه و منطقه MENA، با وجود تمام سختی ها و تحریم ها، سال گذشته را توانست به همت و تلاش تک تک کارکنان خود با گام های استوار پشت سرنهاده و سال جدید را نیز با قوت هرچه تمام تر در راستای منویات مقام معظم رهبری با ثبت رکوردهای تولید آغاز نماید. در سال گذشته گروه فولادمبارکه در تولید، فروش و سودآوری، همراستا با شعار سال ۹۸ و « رونق تولید » اقدام های موثری را انجام داد که ماحصل آن دست یابی به تولید ۶ میلیون و ۴۵۳ هزارتن کلاف گرم و فروش ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تن محصول به ارزش ۳۹۱ هزار میلیارد ریال گردید که این نتایج ارزشمند در سایه کوشش و سعی وافر همه کارکنان این مجتمع عظیم و در سایه همدلی و همراهی یکدیگر رقم خورد.

در سال جاری نیز مصمم هستیم تا با انجام تکمیل طرح شهید خرازی(نورد گرم ۲ ) در شرکت فولادمبارکه، توسعه فولاد هرمزگان، بهره برداری از فولاد سنگان و فولاد سفید دشت، ظرفیت های جدیدی را به توان تولیدی کشور اضافه نماییم تا علاوه بر تامین نیاز بازار داخل ، معضلات صنایع پایین دست مرتفع گردد.

فولاد مبارکه همراه با نهضت ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تجهیزات استراتژیک، توانسته نوید بخش « رنسانس بومی سازی » ایران اسلامی باشد. اقدامی که به یقین تقویت بنیه اقتصادی کشور و قطع وابستگی را به همراه دارد. اگرچه شرکت فولاد مبارکه به صورت مستقیم تحت فشار تحریم های ظالمانه آمریکا قرارگرفته است، اما تمامی سختی های پیش رو با هدف عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اراده آهنین رزمندگان خط مقدم جبهه صنعت از بین خواهد رفت. آنچه که تاکنون با برنامه ریزی، تلاش و کوشش تمام مردان فولادی رقم خورده نیز جز این نبوده و نیست.

تکمیل زنجیره فولاد، بومی سازی، افزایش کمی و کیفی تولید، بالابردن بهره وری، توسعه پایدار و توجه به سودآوری مستمر، رویکرد گروه فولاد مبارکه در سال ۹۹ ، همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری است که عزم و اراده تمامی کارکنان این مجتمع صنعتی نیز بر این رویکرد اهتمام ویژه دارد.

در پایان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای تمامی همکارانم در گروه فولادمبارکه، امیدوارم همانند سال های گذشته بیش از پیش در راه پیشرفت، توسعه و آبادانی میهن عزیزمان قدم برداریم.

حمیدرضا عظیمیان / مدیرعامل گروه فولادمبارکه

عناوین برگزیده