تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۹۳۸۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اسفند ماه؛

ارزش بازار "پترول" به ۶۷ هزار میلیارد ریال رسید

می متالز - ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۴ هزار و ۸۲۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به ۶۷ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "پترول" به ۶۷ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۲ هزار و ۶۷۸ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۵۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال به ۱۵ هزار و ۴۶۰ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز با افزایش ۴ هزار و ۸۲۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال معادل ۶۷ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"پترول" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال به مبلغ ۱۹۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۴۶ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

عناوین برگزیده