تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۹۳۸۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دومین روز کاری این هفته بازار سهام رقم خورد:

معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو شرکت از گروه شیمیایی + ۱۲ نماد

می متالز - پتروشیمی گلستان، دو شرکت از گروه محصولات شیمیایی، هپکو، کارگزاران پارس و ۱۰ نماد دیگر در دومین روز کاری این هفته بازار سهام مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو شرکت از گروه شیمیایی + ۱۲ نماد

به گزارش می متالز،  در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با روندی مثبت و پرتقاضا آغاز بکار کرد بطوری که حجم مبنا های سنگین در نمادها، قفل شدن نقدینگی را در قالب صف های خرید بدون عرضه به دنبال داشته و شاخص با افزایش 13 هزار و 132 واحدی به کانال 545 هزار تایی ورود کرد.

بر این اساس، در حالی ارزش روز بازارسهام شرکت های بورسی از 1.9 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد که ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی بیش از 6 و 3 هزار میلیارد تومان بود و دو بانک تجارت و صادرات با داد و ستد بیش از 2.1 و یک میلیارد سهمی و گلوکوزان، ذوب آهن به همراه بانک اقتصاد نوین به ترتیب با 352، 317 و 272 میلیون سهمی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 11 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه، سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس قرار دارد که در جریان معاملات امروز ضمن رشد 5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 15.1 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پتروشیمی گلستان، تولی پرس، کارگزاران پارس، ایتالران، هپکو، کاشی صدف سرام استقلال آباده، تولید برق دماوند، لیزینگ ایران و شرق، کاغذسازی کاوه، معادن مس تکنار، اعتباری توسعه، پرمیت و پاکسان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

پتروشیمی گلستان، دو شرکت از گروه محصولات شیمیایی، حضور متوالی هپکو، کارگزاران پارس و 10 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب معاملات مشکوک امروز است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده