تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۴
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۹۳۸۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای اسفند و ۱۲ ماهه سال مالی گذشته اعلام شد:

آمار تولید و فروش ذوب آهن با رشد ۵۱ درصدی و درآمد ۱۰.۸ هزار میلیاردی

می متالز - ذوب آهن با ارائه آمار تولید و فروش اسفند و ۱۲ ماهه سال مالی گذشته، ۱۰.۸ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که رشد ۵۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه قبل تجربه کرده است.
آمار تولید و فروش ذوب آهن با رشد ۵۱ درصدی و درآمد ۱۰.۸ هزار میلیاردی

به گزارش می متالز،  شرکت ذوب آهن که با سرمایه 6.15 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد، آمار تولید و فروش اسفند و 12 ماهه دوره مالی 98 را ارائه کرد و با رشد 4.7 درصدی قیمت روبرو شد.

براین اساس، "ذوب" در دوره یک ماهه از محل فروش تیرآهن، میلگرد، شمش کالایی، کلاف، ریل، فرآورده های جانبی و سایر محصولات 1.1 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به فروش بهمن 2.4 درصد رشد داشته است.

این شرکت در عملکرد 12 ماهه 10.8 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد رشد داشته است. متوسط نرخ فروش محصولات در اسفند رشد خوبی داشته به طوری که نرخ هر کیلو میلگرد با رشد 11 درصدی 51171 ریال و شمش کالا با رشد 10.6 درصدی 48993 ریال گزارش شده است.

اما در مقابل مقدار فروش محصولات اصلی در اسفند با کاهش همراه بوده به طوری که مقدار فروش تیر آهن با افت 17 درصدی و میلگرد با افت 6 درصدی مواجه شده اند. شمش فولاد نیز با افت حدود 4 درصدی گزارش شده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده