تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۹۳۹۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عملکرد سالانه "کگل"

رشد ۳۶ درصدی فروش گل گهر در سال ۹۸

می متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سال ۹۸، موفق به تحقق فروش ۱۳ هزار و ۵۳ میلیارد تومانی شد که نسبت به سال ۹۷، رشد ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.
رشد ۳۶ درصدی فروش گل گهر در سال ۹۸

به گزارش می متالز، شرکت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (نماد “کگل” در بورس تهران) گزارش عملکرد اسفندماه خود را منتشر کرد و بدین ترتیب وضعیت فروش این شرکت در مجموع سال ۹۸ مشخص شد. گل گهر که در سال ۹۷، فروش ۹۵۸۴ میلیارد تومانی را ثبت کرده بود، در سال ۹۸، رشد ۳۶ درصدی را در فروش محصولات خود تجربه کرد و درآمد فروش این شرکت به ۱۳۰۵۳ میلیارد تومان رسید.

در اسفندماه ۹۸، گل گهر ۱۱۸۲ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه مشابه سال قبل و بهمن ۹۸، به ترتیب رشد ۷۱ درصدی و رشد ۲۹ درصدی را نشان می‌دهد.

متوسط نرخ فروش گندله داخلی و صادراتی گل گهر در سال ۹۸ به ترتیب ۹۵۱ و ۱۰۵۹ تومان بود به ازای هر کیلو بود. نرخ فروش گندله داخلی این شرکت در اسفند ۹۸ به ۱۰۴۶ تومان به ازای هر کیلو رسید که حاکی از رشد ۱۰ درصدی نسبت به نرخ‌ میانگین سال ۹۸ است.

متوسط نرخ فروش کنسانتره سنگ آهن گل گهر نیز در سال ۹۸، ۶۵۹ تومان به ازای هر کیلو بود که در اسفندماه به ۷۱۳ تومان رسید.

در سبد فروش محصولات گل گهر بیشترین سهم را گندله داخلی داشته است. گل گهر در سال ۹۸، ۱۱ میلیون و ۷۸۹ هزار تن گندله در داخل کشور به فروش رسانده است.

جزئیات فروش گل گهر در سال ۹۸ را در نمودار زیر ببینید:

منبع: چیلان
عناوین برگزیده