تاریخ: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۹۳۹۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قائم مقام وزیر صنعت خبر داد:

چهارمین محموله تجهیزات پزشکی وارد کشور شد

می متالز - قائم‌مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات تجهیزات پزشکی موقتی بوده، از بسیج تمامی امکانات داخلی برای تولید ماسک و لباس پزشکی خبر داد و گفت: گمرک محموله‌ها را در کمتر از ۲ساعت ترخیص می‌کند.
چهارمین محموله تجهیزات پزشکی وارد کشور شد

به گزارش می متالز، حسین مدرس خیابانی از واردات ۱۰ میلیون لیتر الکل با همکاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در روزهای آینده خبر داد و گفت: به تناسب افزایش تولید داخلی، واردات کاهش یافته و به تدریج متوقف خواهد شد.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از به زمین نشستن هواپیمای حامل چهارمین محموله ماسک و تجهیزات پزشکی وارداتی خبر داد و گفت: امشب این محموله به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل خواهد شد که مجموعا ظرفیتی معادل ۷۰ تن دارد.

وی با تقدیر از عملکرد بی‌سابقه گمرک در همکاری با وزارت صنعت به منظور ترخیص سریع اقلام و تجهیزات پزشکی گفت: گمرک بهترین عمکرد را در این حوزه داشته و با صراحت می‌توان گفت که بهتر از این نمی‌توانست عمل کند؛ این در شرایطی است که ترخیص کالاها در کمتر از دو ساعت انجام می شود.

مدرس خیابانی گفت: محموله‌های وارداتی از سوی گمرک در کوتاه زمان و ظرف کمتر از دو ساعت، ترخیص می‌شود که یک اقدام جهادی و بی‌نظیر از سمت گمرک است.

منبع: بازار
عناوین برگزیده