تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۶۰۸
کد خبر: ۹۴۰۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد مطرح کرد:

سودآوری ۴۰۰ میلیارد تومانی"مدبران"

می متالز - آخرین گزارش از عملکرد فعلی شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد تا اسفند ۹۸ نشان می‌دهد میزان سودآوری به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده و مازاد ارزش بالاتر از ۳ هزار میلیارد تومانی نیز به عنوان ذخیره پرتفوی ثبت شده است.
سودآوری ۴۰۰ میلیارد تومانی"مدبران"

به گزارش می متالز، جواد عشقی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد گفت: شرکت گروه سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌ای پروژه‌ای بازار سرمایه ایران بوده که مدیریت و راهبری پروژه‌های بسیاری در صنعت پتروشیمی و مجموعه هلدینگ خلیج فارس را عهده دار است.


وی ادامه داد: یکی از شرکت‌های سرمایه پذیر از "پترول"، شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد بوده که با یک پرتفوی بورسی تمام وظایف خود را در این راستا اجرایی نموده است.


عشقی نژاد به میزان سودآوری این شرکت اشاره و اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد در سال ۹۷ نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان سودآوری داشته است. 


وی افزود: براساس آخرین گزارش از عملکرد فعلی این شرکت تا اسفند ۹۸، میزان سودآوری به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده و مازاد ارزش بالاتر از ۳ هزار میلیارد تومانی نیز به عنوان ذخیره پرتفوی ثبت شده است.


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد در خصوص نحوه سرمایه گذاری این شرکت خاطر نشان کرد: در شرکت‌های سرمایه گذاری با سرمایه بالا، سرمایه گذاری کوتاه مدت کمتر بوده و نوع مدیریت با حجم سرمایه‌ای کمتر متفاوت است. 


وی تصریح کرد: در شرایط فعلی درصد زیادی از سرمایه گذاری‌های صورت گرفته توسط مدبران، برنامه ریزی بلندمدت بوده در عین حال که سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت نیز از دستور کار خارج نشده است.

عناوین برگزیده