تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۹۴۰۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه بلوکی شرکت تازه وارد و دارای متقاضی زیاد با ۱۱.۴ درصد سهام

می متالز - ۱۱.۴ درصد از سهام پتروشیمی تندگویان که به تازگی وارد بازار شده و متقاضیان خرید عدیده ایی دارد توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس عرضه بلوکی می شود.
عرضه بلوکی شرکت تازه وارد و دارای متقاضی زیاد با ۱۱.۴ درصد سهام

به گزارش می متالز، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد بلوک ۱۱.۴ درصد سهام شرکت پتروشیمی تندگویان را بطور عمده و نقد یا شرایطی روانه میز فروش بازار دوم فرابورس کند تا در صورت انجام از درصد مالکیت بکاهد.

به این ترتیب، مقرر شده دو میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۷ سهم "شگویا" دوشنبه ۱۸ فروردین از طریق کارگزاری خبرگان سهام عرضه شود.

براساس این گزارش، این شرکت که از 17 اسفند با کشف قیمت 438 تومانی وارد بازار سهام شده طی این مدت با رشد 38 درصدی ، متقاضیان عدیده ایی را با صف خرید سنگین روزانه جلب کرده است.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از مبلغ ۶۰۰ تومان کمتر نباشد، قیمت پایه کل معادل حاصل‌ضرب قیمت پایه هر سهم در تعداد سهام قابل عرضه به شرط آنکه از مبلغ ۱.۶ هزار میلیارد تومان کمتر نباشد و سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد حاصلضرب قیمت پایه هر سهم در تعداد سهام قابل عرضه به شرط آنکه از ۱۶۳.۹ میلیارد تومان کمتر نباشد، تعیین شده است.

خریدار باید ۱۰ درصد ارزش کل معامله را به عنوان حصه نقدی پس از انجام معامله به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز و تاییدیه این شرکت را به معاونت بازار شرکت فرابورس تحویل دهد. همچنین باقیمانده ثمن معامله معادل ۹۰ درصد ارزش کل معامله را تا ۲۷ فروردین به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و تاییدیه این شرکت را به معاونت بازار شرکت فرابورس تحویل دهد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده