تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۹۴۱۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرشادان:

مجلس عملکرد ۴ وزارتخانه در دوران اپیدمی کرونا را بررسی می کند

می متالز - عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت: بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی شامل وزارت اقتصادی، وزارت بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوران اپیدمی کرونا از اولویت های مجلس است.
مجلس عملکرد ۴ وزارتخانه در دوران اپیدمی کرونا را بررسی می کند

به گزارش می متالز، مهدی فرشادان در خصوص اولویت‌های مجلس دهم در سال ۹۹ گفت: اقتصاد و معیشت مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اساسی شده است. زیرساخت‌های اقتصادی کشور با آسیب‌های زیادی مواجه شده است و مردم آسیب دیده اند. مجلس باید در راستای حل این مشکلات نقش اصلی خود را ایفا کند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌های عمرانی کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده و یا به کندی در حال اجرا است. باید پس از پایان اپیدمی این بیماری، این فعالیت‌ها با سرعت بیشتری اجرایی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت اقتصادی، وزارت بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوران اپیدمی کرونا از اولویت‌های مجلس دهم است تا نواقص هر یک از دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.

فرشادان تصریح کرد: وزارت بهداشت در حوزه مبارزه با این بیماری در خط مقدم قرار داشته و بسیاری از این نواقص وزارتخانه در مورد توزیع تجهیزات، دارو و پرسنل کاملاً روشن شده است. باید هر چه سریع‌تر برای رفع این نواقص اقدام شود.

عناوین برگزیده