تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۷
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۹۴۱۴۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شد؛

تعطیلی شرکت ذوب و روی بافق

می متالز - شرکت ذوب روی بافق در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام به تعطیلی این شرکت از تاریخ 8 لغایت 16 فروردین کرده است.
تعطیلی شرکت ذوب و روی بافق

به گزارش می متالز، مدیران شرکت ذوب روی بافق در دومین جلسه ستاد مبارزه با کرونا که در روز سه‌شنبه مورخ پنجم فروردین ماه 1399 تشکیل شد، تصمیم به تعطیلی شرکت از روز جمعه مورخ هشتم تا روز شنبه مورخ 16 فروردین ماه گرفتند.

این تدابیر در راستای امنیت روانی خانواده‌ها و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان کارکنان اتخاذ شده است و از تمامی همکاران خواهشمند است از فرصت پیش آمده جهت قرنطینه خود و خانواده در منزل استفاده نموده و به هیچ عنوان در این زمان به مسافرت نروند.

گفتنی است تا تاریخ پنجم فروردین 1399 با توجه به اقداماتی از قبیل ضدعفونی کردن روزانه تمامی واحدها و سرویس‌های رفت و برگشت کارکنان و همچنین آموزش کارکنان به صورت حضوری و غیرحضوری که تماما مورد تایید اداره بهداشت شهرستان بافق است، هیچ نمونه کرونا مثبتی در شرکت ذوب روی بافق ثبت نشده و در اولین جلسه ستاد مبارزه با کرونا نظر بر این بود که اگر در شرکت، کرونا مثبتی مشاهده شد در جلسه بعد اقدامات جدیدی اتخاذ شود. بنابراین با بحرانی شدن اوضاع استان یزد و اپیدمی شدن این ویروس، با تشکیل جلسه، تصمیات جدیدی مبنی بر تعطیلی شرکت گرفته شد.

همچنین مسوول ایمنی و بهداشت مجتمع ذوب روی بافق موظف شد در روزهای باقیمانده کاری نسبت به توجیح و آموزش همکاران در زمان تعطیلی و قرنطینه اقدام کند.
مهندس حبیب‌الله حاجی‌زاده اردکانی مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق امیدوار است با اتخاذ این تصمیمات گامی استوار در جهت حفظ سلامت جامعه برداشته شود.

عناوین برگزیده