تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۹۴۱۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت ویژه از تولیدات کیفی و صادرات محور استان هرمزگان در سال "جهش تولید"

می متالز - سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: با توجه به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «جهش تولید»، حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه در حوزه تولیدات کیفی و صادرات محور در راستای تحقق شعار سال انحام می‌‌شود.
حمایت ویژه از تولیدات کیفی و صادرات محور استان هرمزگان در سال "جهش تولید"

به گزارش می متالز، ابراهیم سعدینی با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «جهش تولید»، اظهار کرد: اگر تولید با کیفیت و صادرات محور رونق یابد، بدون شک موجب اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی شده و وضعیت معیشتی مردم بهتر خواهد شد.

وی ضمن تشریح اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی افزود: این سازمان در سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار، مدیران بانک‌های عامل استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان و صنعتگران پرداخت که اجرایی شدن مصوبات حاصل زمینه ساز ایجاد زیرساخت جهش تولید در سال جدید خواهد بود.

سعدینی با اشاره به اهتمام وزارت متبوع بر رفع مشکلات پیش روی تولید بیان کرد: در این راستا سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان به تبع از وزارت متبوع، طبق سنوات گذشته برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: هرچند بیماری کرونا و مشکلات آن بر تولید سایه انداخته اما با تدابیر ویژه ای که در این ایام دیده شده، واحدهای تولیدی این استان همچون گذشته به روند تولید ادامه داده و گاهاً میزان تولید آنها افزایش یافت.

سعدینی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راه هایی که می تواند به جهش تولید در سطح استانی کمک کند تلاش برای خرید محصولات با کیفیت تولید استان است.

وی گفت: برای تحقق شعار سال، مصرف تولیدات داخلی از سوی مردم و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در کنار هم می‌تواند این شعار را عملیاتی نماید.

عناوین برگزیده