تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۵
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۹۴۱۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت اردبیل تأکید کرد:

پیگیری افزایش ظرفیت اشتغال اردبیل برای تحقق «جهش تولید»

می متالز - رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: با تعیین هدف شاخص‌های بخش صنعت و معدن حرکت خود را در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال ادامه خواهیم داد.
پیگیری افزایش ظرفیت اشتغال اردبیل برای تحقق «جهش تولید»

به گزارش می متالز، رامین صادقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه سازمان صمت استان اردبیل در راستای تحقق جهش تولید با تأکید بر رعایت بهداشت در محل کار واحدهای تولیدی صنعتی، گفت: واحدهای صنعتی ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند، مخصوصاً در شرایط کنونی که با ویروس کرونا مواجه هستیم.

وی یادآور شد: در پی تعیین هدف جهش تولید به عنوان شعار سال و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، تشکیل چنین جلسات تخصصی ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری جلسه با معاونین سازمان صمت و مدیران این مجموعه در استان اردبیل خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم تا برای هدف گزاری شاخص‌های بخش صنعت و معدن برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از ابتدای سال حرکت خود را در راستای تحقق جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال آغاز کنیم.

صادقی بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف و الزامات "جهش تولید" پیرو دستور ویژه مقام عالی وزارت متبوع در خصوص آسیب شناسی دقیق نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات و تجربیات سال ۹۸ که سال "رونق تولید" بود و تطبیق با الزامات "جهش تولید" در سال ۹۹ تاکید کرد.

 

تأکید بر توسعه محدوده‌های اکتشافی معدن در اردبیل

استاندار اردبیل نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: در سال جهش تولید با توجه به شرایط فعلی، جلسات به صورت سیستمی و الکترونیک برگزار می‌شود تا مشکلات به موقع رسیدگی و مرتفع شوند.

اکبر بهنام‌جو با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای جهش تولید در بخش معادن و صنایع معدنی، توسعه محدوده‌های اکتشافی و تعیین تکلیف محدوده‌های بهره‌برداری و تعیین تکلیف معادن راکد و نیمه راکد، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با بخش معدن و … را مورد تاکید قرار داد.

عناوین برگزیده