تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۹۴۲۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید روزانه 3000 ماسک و لباس بهداشتی در منوجان توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین

می متالز - معین اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری همه ارکان کشور با وزارت بهداشت و تامین اقلام پزشکی و بهداشتی در این شهرستان اقدام به راه اندازی کارگاهی با ظرفیت تولید روزانه 3000 ماسک و لباس بهداشتی نموده است.
تولید روزانه 3000 ماسک و لباس بهداشتی در منوجان توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین

به گزارش می متالز، گفتنی است کادر خیاطی این کارگاه مراحل آموزش خود را زیر نظر اساتید مجرب خیاطی و با رعایت اصول بهداشتی در کارگاه های آموزشی شرکت سنگ آهن گهرزمین به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان طی نموده اند.
همچنین مقامات  شهرستان از جمله فرماندار محترم، امام جمعه شهرستان، جانشین نیروی انتظامی و جانشین سپاه شهرستان منوجان در بازدید از این مجموعه از اقدامات شرکت سنگ آهن گهرزمین علی الخصوص راه اندازی این کارگاه تقدیر به عمل آوردند و این اقدامات را بسیار ارزشمند توصیف نمودند.
محمد محمودی فرماندار منوجان در این بازدید اظهار داشت: این کارگاه توسط معین اقتصاد مقاومتی شهرستان راه‌اندازی و در دو شیفت صبح و عصر در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه این کارگاه روزانه بیش از سه هزار ماسک را در روزهای اول و در روزهای آینده حدود 4 هزار ماسک را می‌تواند تولید کند، تصریح کرد: از آنجایی که ماسک نیاز مبرم کادر پزشکی و پرستاری شهرستان است اولویت با تولید ماسک و در صورت تامین ماسک مورد نیاز شبکه بهداشت و بیمارستان، ماسک مورد نیاز مردم و گان بهداشتی نیز تولید می‌شود.
لازم به ذکر است کارگاه شماره 2 تولید ماسک در شهرستان منوجان با همراهی خود جوش مردم شهرستان و حمایت های شرکت سنگ آهن گهرزمین در حال تولید روزانه 300 ماسک بهداشتی می باشد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده