تاریخ: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۱۲
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۹۴۲۲۱
سرویس خبر : انرژی

پمپ بنزین‌ها چه زمانی فرسوده می‌شوند؟

می متالز - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تجهیزات پمپ بنزین ها زیر نظارت جدی شرکت ملی پخش و سازمان استاندارد است و اگر مشکلی برای این تجهیزات به وجود آید قطعا در سریع ترین زمان برطرف خواهد شد.
پمپ بنزین‌ها چه زمانی فرسوده می‌شوند؟

به گزارش می متالز، فاطمه کاهی با تاکید بر اینکه تمامی جایگاه های سوخت به طور مداوم مورد بازرسی قرار می گیرند، اظهار کرد: بخش مهندسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی روی این موضوع تاکید ویژه ای دارد و بازرسی های جدی روی جایگاه ها در همین راستا صورت می گیرد.

به گفته وی بخش مهندسی شرکت ملی پخش حداقل دو تا سه بار  در ماه بررسی از جایگاه ها را در دستور کار خود دارد و اگر مشکلی باشد آن مشکل برطرف خواهد شد و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: علاوه بر این سازمان ملی استاندارد نیز از جایگاه ها بازرسی هایی را به عمل می آورد که این مساله نیز در بهسازی و نوسازی جایگاهها موثر است.

کاهی در پاسخ به این سوال که عمر مفید نازل جایگاه ها چقدر است اظهار کرد: طول عمر مشخص و دقیقی برای این موضوع وجود ندارد و با توجه به اینکه تجهیزات جایگاه ها ابزارهای مکانیکی هستند، امکان تعمیر برای آن ها وجود دارد، اما اگر این امکان وجود نداشد قطعا تعویض خواهد شد.

عناوین برگزیده