تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۵
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۹۴۳۶۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
یک کارشناس بازار خودرو پاسخ می‌دهد:

افزایش قیمت خودرو چقدر محتمل است؟

می متالز - یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: با توجه به افزایش قیمت دلار، کاهش قیمت نفت، افزایش نرخ دستمزد کارگران و افزایش میزان تورم دلیلی بر کاهش قیمت خودرو پس از تعطیلات نوروز وجود ندارد.
افزایش قیمت خودرو چقدر محتمل است؟

به گزارش می متالز، ک کارشناس بازار خودرو درباره وضعیت بازار خودرو در شرایط شیوع کرونا گفت: با شیوع ویروس کرونا عملا هیچ عرضه و تقاضایی برای خرید و فروش خودرو وجود ندارد، اما پس از اتمام دوره شیوع این بیماری شاهد موجی از متقاضیان برای خرید خودرو هستیم. ممکن است که به دلیل شیوع این ویروس قیمت خودرو تا حدودی تعدیل شده باشد اما قیمت خودرو پس از تعطیلات عید روند صعودی خواهد داشت.

قیمت خودرو در کارخانه‌ گران می‌شود؟

بهرام شهریاری افزود: با توجه به افزایش قیمت دلار، کاهش قیمت نفت، افزایش نرخ دستمزد کارگران و افزایش میزان تورم دلیلی بر کاهش قیمت خودرو پس از تعطیلات نوروز وجود ندارد. معتقدیم قیمت خودروهای کارخانه‌ای نیز به قیمت خودروهای بازار نزدیک‌تر خواهد شد؛ چرا که عملا با کاهش میزان تولید رو به رو خواهیم شد.

او اظهار کرد: تشدید تحریم‌ها باعث شده با کمبود قطعه مواجه شویم همین موضوع نیز بر قیمت خودروهای تولید مشترک نیز اثرگذار است و قیمت خودروهای دست دوم را در بازار گران خواهد کرد.

عناوین برگزیده