تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۹۴۶۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اسفند ماه؛

ارزش بازار "صبا" به ۵۲ هزار میلیارد ریال رسید

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۴۹۶ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال به ۵۲ هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "صبا" به ۵۲ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۸۵۶ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۲ هزار و ۲۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲۲۸ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال به ۱۵ هزار و ۶۲۷ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران نیز با افزایش ۴۹۶ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال معادل ۵۲ هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"صبا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال به مبلغ ۲ هزار و ۲۵۵ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹۷۵ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۷ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده