تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۹۴۷۳۰

تمام ورودی‌های ندوشن مسدود است/ بازگشایی جاده میبد به فولاد آلیاژی

می متالز - بیم سرایت ویروس کرونا باعث شده تا تمام مبادی ورودی ندوشن به روی مسافران و همشهریان غیربومی بسته‌شود و امکان ورود به شهر و هرگونه توقف و خرید در آنجا تا پایان یافتن کامل ویروس کرونا غیرممکن است و تنها مسیر و جاده میبد به سمت فولاد آلیاژی میبد بازشده است.
تمام ورودی‌های ندوشن مسدود است/ بازگشایی جاده میبد به فولاد آلیاژی

به گزارش می متالز، پس از انتشار خبر «ندوشن شهر بدون کرونا» با موضوع فعالیت‌های مردم و مسوولان ندوشن در مبارزه با کرونا و راه‌های پیشگیری از شیوع آن، چند نفر از مردم ندوشن در پیام‌های جداگانه‌ای به خبرگزاری فارس اظهار کردند: هنوز یک مورد از کرونا در شهر ندوشن مشاهده نشده است و شاید این شائبه ایجاد شود که موردی از کرونا دیده‌شده که تا این لحظه مردم ندوشن با رعایت مسایل بهداشتی و تداوم مسدود کردن راه‌های ورودی به این شهر، مانع ورود ویروس کرونا شده اند و اقدامات پیشگیرانه همچنان ادامه دارد.

 

اطلاعیه جدید

امشب در فضای مجازی اطلاعیه‌ مردمی در خصوص مسیرهای مسدود ندوشن منتشر شد و آمده است: فقط مسیر و جاده میبد به سمت فولاد آلیاژی میبد بازشده است و ورودی‌های ندوشن با تلاش مدافعان سلامت همچنان بسته و مسدود است.

در ادامه آمده است: با توجه به تلاش مکرر شبانه‌روزی دوستان برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به شهر ندوشن، با توجه به هشدارهای مکرر، همچنان از ورود مسافران و همشهریان غیربومی به ندوشن جلوگیری خواهد شد.

 

مسافرت به ندوشن ممنوع است

 این اطلاعیه تصریح کرده است: بیم سرایت ویروس کرونا باعث شده تا تمام مبادی ورودی ندوشن به روی مسافران و همشهریان غیربومی بسته‌شده و امکان ورود به این شهر و اقدام به هرگونه توقف و خرید در آنجا تا پایان یافتن کامل ویروس کرونا غیرممکن شود.

در پایان اطلاعیه به همه همشهریان و مسافران توصیه‌شده است: تحت هیچ شرایطی به این منطقه سفر نکنند و هرگونه ورود و خروج ممنوع است.

عناوین برگزیده