تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۹۲۷
کد خبر: ۹۵۴۱۰
سرویس خبر : انرژی
رئیس هیات مدیره استصنا مطرح کرد:

نگرانی غول تجهیزات نفتی از سال مالی ...

می متالز - وضعیت موجود بر پروژه ها، جریان مالی و ارتباطی دولت و گردش تغییرات مملکت تاثیرگذاشته و نسبت به سالی که در آن هستیم خوشبین نبوده و به نظر می‌رسد سال اقتصادی خوبی در پیش نخواهیم داشت.
نگرانی غول تجهیزات نفتی از سال مالی ...

به گزارش می متالز، سیروس تالاری رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) در خصوص مشکلات اخیر کشور گفت: مهمترین نکته برای انجمن ما عبور همراه با سلامتی مجموعه تولید کنندگان کشور از وضعیت بیماری موجود است.


وی ادامه داد: صرف نظر از وجود تحریم و سختی در فروش نفت، میزان فروش این محصول نیز قابل ملاحظه نبوده که این امر بر درآمد ارزی دولت نیز تاثیر گذاشته و آن را کاهش خواهد داد.


تالاری به بیماری کرونا اشاراتی داشت و عنوان کرد: با سخنان رئیس جمهور و اختصاص ۲۰ درصدی بودجه مملکت به رفع آسیب‌های احتمالی حادث شده از این بیماری، شاهد کاهش توان مادی کشور خواهیم بود.


وی افزود: از سویی دیگر بسیاری از پروژه‌ها به اجبار غیر فعال شده و اینکه چه زمان فعالان اقتصادی مجددا بدون احساس خطر قادر به حضور در محل فعالیت خود هستند نیز مشخص نیست.


رئیس هیئت مدیره "استصنا" خاطر نشان کرد: وضعیت موجود بر پروژه ها، جریان مالی و ارتباطی دولت و گردش تغییرات مملکت تاثیرگذاشته و نسبت به سالی که در آن هستیم خوشبین نبوده و به نظر می‌رسد سال اقتصادی خوبی در پیش نخواهیم داشت.

عناوین برگزیده