تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۹۵۸۶۹
سرویس خبر : انرژی

شرایط دورکاری بخشی از کارکنان نفت‌خیز جنوب فراهم شد

می متالز - دومین جلسه ستاد فرماندهی مقابله با ویروس کرونا در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت روز سه شنبه (۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۹) از طریق ارتباط تله‌کنفرانس برگزار شد.
شرایط دورکاری بخشی از کارکنان نفت‌خیز جنوب فراهم شد

به گزارش می متالز، در این جلسه، که به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در ارتباط با مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تأکید بر اهمیت موضوع و لزوم برنامه ریزی مناسب برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: تصمیم گیری و برقراری شرایطی که تضمین کننده سلامت کارکنان و پایداری تولید باشد، مهمترین هدف تشکیل این کارگروه است.

احمد محمدی ادامه داد: پایش کلیه کارکنان مطابق با دستورالعمل های مربوطه مدنظر قرار گیرد و از حضور کارکنان مشکوک و یا دارای تست کرونا مثبت و یا کارکنانی که یکی از اعضای خانواده آنها دارای این بیماری است و همچنین همکاران دارای شرایط پرریسک و حساس به محل کار جلوگیری شود.

وی با اشاره به ضرورت حضور مدیران، رؤسا و سرپرستان در محل کار افزود: اقدامات لازم جهت ایجاد شرایط مناسب برای دورکاری تعدادی از کارکنان مطابق با دستورالعمل، ارجاع کارها و پایش نحوه انجام آنها باید به‌صورت روزانه توسط رؤسا و سرپرستان انجام شود.

محمدی افزود: پایش و غربالگری نیروهای اقماری، عملیاتی و نیز آن دسته از نیروهای ستادی که برای انجام برخی وظایف به واحدهای عملیاتی تردد می­ نمایند با نظارت و پیگیری اچ اس ای ستاد و شرکت های بهره برداری همچنان توسط بهداشت و درمان صنعت نفت انجام می شود.

محمدی تاکید کرد: تأمین مواد ضدعفونی کننده سطوح (گندزدا) از طریق شرکت‌های پتروشیمی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده مطابق با رویه‌های موجود به صورت مستمر با از طریق اچ اس ای ستاد و شرکتهای تابعه صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب درخصوص حضور کارکنان از هفته آینده نیز گفت: نحوه فعالیت کارکنان از روز شنبه مورخ ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی براساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور با حضور دوسوم کارکنان در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری و از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ می باشد.

وی با تأکید بر رعایت کامل الزامات اچ اس ای افزود: تمامی امور مربوط به برنامه تولید سال ۱۳۹۹، پیگیری طرح ها و پروژه ها و نیز کارهای ترمیمی، تعمیری و فعالیت شرکت‌ ها، مدیریت ها و ادارات ستادی بدون وقفه انجام می شود و کاهش نیروها و ساعات کاری نباید خللی در انجام وظایف روزانه ایجاد کند.

عناوین برگزیده