تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۳۶۵
کد خبر: ۹۶۲۱۰

فعالیت متروی اصفهان در آینده نزدیک از سر گرفته می شود

می متالز - معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: فعالیت متروی اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی در آینده نزدیک از سرگرفته می شود.
فعالیت متروی اصفهان در آینده نزدیک از سر گرفته می شود

به گزارش می متالز، داریوش امانی با اشاره به اینکه فعالیت مترو تا اطلاع ثانوی تعطیل است، اظهار داشت: پس از اتمام فاصله گذاری فیزیکی با هوشمندسازی ایستگاه‌های مترو و انجام پروتکل‌های بهداشتی صادر شده از وزارت بهداشت و طی جلسات متعدد با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خطوط مترو در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی اشاره‌ای هم به افزایش میزان سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در کلان شهر اصفهان داشت و افزود: از روز شنبه، ۲۳ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی تعداد خطوط فعال اتوبوسرانی ۵۹ مورد است؛ ورود افراد با ماسک و دستکش به ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است.

امانی افزود: در روزهای تعطیل تا اطلاع ثانوی هیچ گونه سرویس دهی انجام نمی‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ترددهای بین شهری در راستای رعایت الزامات فاصله گذاری فیزیکی و سلامتی شهروندان است، تصریح کرد: سرویس دهی به خطوط حومه اصفهان تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان اصفهان حداکثر تعداد مسافر در تمامی سفرهای درون و برون شهری بیش از سه نفر در تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: به زودی پرداخت کرایه تاکسی به صورت الکترونیکی و با استفاده از بارکد خوان راه اندازی خواهد شد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده