تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۶
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۹۶۵۹۷
سرویس خبر : انرژی
به همت سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور

رزمایش دفاع بیولوژیک مقابله با ویروس کرونا برگزار شد

می متالز - سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور به‌منظور مقابله با ویروس کرونا، اقدام به برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک مقابله با این ویروس کرد.
رزمایش دفاع بیولوژیک مقابله با ویروس کرونا برگزار شد

به گزارش می متالز، در این رزمایش وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های مستقر در تهران با محوریت بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه محمد رسول‌الله (ص) حضور داشتند و ضدعفونی کردن معابر و خودروهای گذری در دستور کار قرار داشت.

در این رزمایش که با هدف ایجاد انسجام و وحدت رویه در مقابله با این بیماری خطرناک و پوشش مناطق مختلف سطح شهر برگزار شد، خودروهای حامل مواد ضدعفونی‌کننده با حضور در میدان ولیعصر (عج) تهران تا میدان هفت تیر به‌صورت هماهنگ با دستور سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از مقابل جایگاه عبور کردند و براساس سناریوی ابلاغی و تقسیم‌بندی منطقه‌ای به محل‌های پیش‌بینی شده اعزام شدند.

در ادامه این مراسم، پس از اهدای پرچم مسجد جمکران به سردار یزدی توسط خدام این مسجد، خودروهای حامل مواد ضدعفونی‌کننده به وزارتخانه‌های متبوع برای ادامه این رزمایش حرکت کردند.

 بسیج شرکت ملی گاز ایران نیز همچون گذشته، در این برنامه حضوری مؤثر داشت و با تخصیص کامیون‌های ۵ هزار لیتری حاوی مواد ضدعفونی‌کننده، اقدام به ضدعفونی کردن خودروها و معابر کرد و پس از آن، با حضور در مقابل ساختمان شهدای گاز و دیگر ساختمان‌های شرکت، به گندزدایی ورودی‌های ساختمان‌ها پرداخت.

عناوین برگزیده