تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۹۷۰۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه فولادسازی سفیددشت

می متالز - پروژه فولادسازی سفیددشت با ۸۱درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان پیشتاز طرح‌های فولادی هفتگانه کشور قرار در حال اجراست.
پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه فولادسازی سفیددشت

به گزارش می متالز، مدیرعامل فولاد سفیددشت در حاشیه بازدید مسوولان اقتصادی چهارمحال و بختیاری از این واحد صنعتی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های ایمیدرو، به منظور تحقق جهش تولید، واحد فولادسازی سفیددشت امسال به بهره‌برداری برسد.

محمود ارباب زاده بروجنی با اشاره به دستاورد رشد ۳۰درصدی راندمان این شرکت و تولید ۷۲۵هزار تُنی آهن اسفنجی گفت: امسال در راستای جهش تولید با تمرکز بر اهداف توسعه‌ای، تولید ۸۰۰هزار تُن آهن اسفنجی پیش بینی شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵هزار تُن آهن اسفنجی در این واحد صنعتی تولید شده است.

محمود ارباب زاده بروجنی همچنین گفت: بومی‌سازی سامانه تصفیه پسآب در دوران تحریم، توسط متخصصان ایرانی و برای نخستین‌بار در ایران عملیاتی شد.

ارباب زاده با بیان اینکه این سامانه به مدت سه ماه مورد بهره‌برداری قرارگرفته است گفت: با بومی‌سازی این سامانه، بیش از ۵۰ درصد صرفه‌جویی ارزی صورت گرفته است

سجاد رستمی، رییس سازمان صمت استان هم با اشاره به حمایت‌های انجام شده در خصوص صدور معافیت‌های لازم جهت تجهیزات مورد نیاز پروژه فولادسازی گفت: واحد فولادسازی این مجتمع هم اکنون ۸۱درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چهار رکورد موفقیت آمیز در واحد احیای مستقیم این واحد صنعتی در سال رونق ثبت شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار هم با ابراز رضایت از روند تولید و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در فولاد سفید دشت از عملکرد شرکت در راستای اقدامات پیشگیرانه و حفظ فاصله اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

نصیری همچنین با خرسندی از تداوم تولید شرکت از روز‌های ابتدایی سال و با اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، برتسریع در اجرای پروژه فولادسازی تاکید کرد.

معاون امور اقتصادی استاندار، رییس و معاونان صمت استان به منظور بازدید از روند طرح پایش فاصله گذاری هوشمند در واحد‌های صنعتی از فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

عناوین برگزیده