تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۹۷۲۸۶
سرویس خبر : متالورژی و مواد

قدمی دیگر به ‌سوی بی‌نیازی از واردات آجرهای نسوز صنعتی

می متالز - با بهره‌برداری و افتتاح فاز ۳ کارخانه آجر نسوز امیران ظرفیت تولید محصولات صنعتی این کارخانه به ۱۲۰ تن در روز رسیده که در این کارخانه انواع آجرهای نسوز و صنعتی تولید و روانه بازار می‌شود.
قدمی دیگر به ‌سوی بی‌نیازی از واردات آجرهای نسوز صنعتی

به گزارش می متالز، این شرکت توانسته در بخش آجر نسوز صنعتی کشور بخشی از نیاز کشور را در حیطه واردات برطرف کرده و از لحاظ خروج ارز و کاهش هزینه تمام‌شده برای کارخانه‌های صنایع مادر و دیگر کارخانه‌هایی که مصرف آجر نسوز دارند نقش موثری ایفا کند.

همچنین این شرکت توانسته با توجه به تولید این محصولات در داخل ایران و استفاده از مواد اولیه و متریال مرغوب داخلی کاهش هزینه‌ای معادل ۴۰ درصد را برای خریداران  این محصولات ایجاد کند.از نوآوری‌های شرکت فرآورده‌های نسوز امیران ارتباط با مراکز دانش‌بنیان و دانشگاه‌های  معتبر کشور در زمینه تولید آجرهای صنعتی کوره است که توانسته کمک‌های شایانی را از جوانان بگیرد و با تکیه و اعتماد به جوانان و دانشجویان کشور به فناوری تولید آجرهای صنعتی دست پیدا کند که جدا از قیمت تمام‌شده پایین از لحاظ کیفیت به مراتب بهتر از آجرهای مشابه وارداتی باشند. این واحد تولیدی با تمرکز و توجه ویژه به نیاز واحدهای صنعتی کشور به آجرهای نسوز دما بالا، برای صنایع مختلف اقدام به تولید انواع آجرهای پایه آلومین با ویژگی‌های فیزیکی و حرارتی از قبیل سایزهای مختلف و قدرت تحمل حرارتی بالا از آلومین ۴۰ تا ۸۵ درصد کرده است. از سوی دیگر با توجه به نیاز صنایع داخلی به آجرهای سبک و بهره‌گیری از دانش فنی دانشجویان کشور این شرکت توانسته است اقدام به تولید آجرهای سبک عایق با گریدهای مختلف کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده