تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۹۸۲۱۸
سرویس خبر : انرژی
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

صادرات گاز اهمیت پالایشگاه گاز ایلام را دوچندان کرده است

می متالز - مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: صادرات گاز اهمیت پالایشگاه گاز ایلام را به‌عنوان تنها پالایشگاه تولیدکننده گاز در غرب کشور دوچندان کرده است.
صادرات گاز اهمیت پالایشگاه گاز ایلام را دوچندان کرده است

به گزارش می متالز، مسعود زردویان، در آیین تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست شرکت پالایش گاز ایلام که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه منطقه غرب کشور از نواحی حساس شرکت ملی گاز ایران است، گفت: استمرار تولید پالایشگاه گاز ایلام به‌عنوان تنها پالایشگاه تولیدکننده گاز در غرب کشور دارای اهمیت زیادی است، اگرچه با آمدن خط ششم سراسری انتقال گاز با افزایش قابلیت اتکا و پایداری شبکه کمی از حساسیت آن کاسته شده، اما صادرات گاز در این منطقه حساسیت آن را دو چندان کرده است.

 در ابتدای این آیین، روح‌الله نوریان، سرپرست شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه پایداری تولید و ایمن بودن تجهیزات از اولویت‌های اصلی مسئولان پالایشگاه گاز ایلام است، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید پروژه‌های مهم و زیادی تعریف شود و به اجرا درآید.

وی با تأکید بر اینکه تنوع بخشیدن به محصولات گوگردی این شرکت برای فروش بهتر و درآمدزایی بیشتر از برنامه‌های اصلی این پالایشگاه است، افزود: برنامه‌ریزی برای تدوین اهداف و مأموریت‌های شرکت در حال انجام است و با تلاش‌های انجام‌شده تاکنون اهداف میان‌مدت سال جاری در این پالایشگاه به‌دست آمده است.

سرپرست شرکت پالایش گاز ایلام در ادامه سخنان خود بهره‌وری و توانمندسازی نیروی انسانی و استفاده بهینه از این منابع و ایجاد فضای صمیمی برای بهره‌وری بیشتر کار، افزایش و پایداری تولید را از اولویت‌های اصلی شرکت پالایش گاز ایلام در سال جاری برشمرد.

 در ادامه این آیین شهریار داری‌پور، مدیرعامل سابق شرکت پالایش گاز ایلام نیز با بیان اینکه در طول دو سال گذشته تلاش شد توانایی بالقوه همکاران به فعل تبدیل شود، گفت: پایداری تولید در سال‌های اخیر در واحد گوگرد محقق شد و بیش از ۸۵ هزار تن LPG  نیز به پارس جنوبی ارسال شده است.

وی اظهار کرد: این پالایشگاه در طول دو سال گذشته موفق به اخذ تقدیرنامه ۴ و ۵ ستاره تعالی شده و رتبه دوم سلامت اداری، رتبه اول پژوهش و فناوری را به‌دست آورده است. اخذ تندیس سیمین مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت نیز تنها بخشی از اقدام‌های انجام‌شده در دو سال گذشته بوده است.

در پایان این مراسم روح‌الله نوریان به‌عنوان سرپرست شرکت پالایش گاز ایلام معرفی و از خدمات شهریار داری‌پور تقدیر شد.

عناوین برگزیده