تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۹۸۲۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱.۹۸درصد متوسط بازدهی صندوق‌های با درآمد ثابت

می متالز - بیشترین تزریق نقدینگی صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته گذشته مربوط به صندوق لوتوس پارسیان با ۸.۷۰۳ میلیارد ریال، پس از آن صندوق گنجینه زرین شهر با ۷.۷۲۹ میلیارد ریال و در رتبه سوم نیز صندوق قابل معامله آرمان آتی کوثر بوده است.
۱.۹۸درصد متوسط بازدهی صندوق‌های با درآمد ثابت

به گزارش می متالز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت پرداخته شده است.

اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک‌ساله آن‌ها اشاره کرد.

میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده است. میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.

پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

بیشترین تزریق نقدینگی صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته گذشته مربوط به صندوق لوتوس پارسیان با ۸.۷۰۳ میلیارد ریال، پس از آن صندوق گنجینه زرین شهر با ۷.۷۲۹ میلیارد ریال و در رتبه سوم نیز صندوق قابل معامله آرمان آتی کوثر بوده است.

بیشترین رشد ارزش صندوق از لحاظ درصد رشد صندوق مربوط به صندوق قابل معامله اندیشه ورزان صبا تامین به میزان ۹۵.۳۴ درصد و پس از آن صندوق قابل معامله آرمان آتی کوثر به میزان ۹۱ درصد بوده است.

جمع کل ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت در پایان هفته به بیش از ۱ هزار و ۸۸۳ هزار میلیارد ریال بوده است. این میزان معادل ۸.۲ درصد از کل نقدینگی کشور به شمار می‌آید که در نوع خود جالب توجه است.

بیشترین ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت مربوط به صندوق گنجینه زرین شهر به میزان ۳۰۰ هزار و ۵۸۹ میلیارد ریال، پس از آن صندوق لوتوس پارسیان به میزان ۱۶۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال بوده است. در رتبه سوم نیز صندوق ره آورد آبان مسکن به مبلغ ۱۵۰ هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین بازدهی ماهیانه کسب شده در صندوق‌های بادرآمد ثابت مربوط به صندوق مشترک صبای هدف با ۷.۹ درصد بازدهی، پس از آن صندوق گنجینه الماس دی به میزان ۶.۵۲ درصد و همچنین صندوق قابل معامله گنجینه آینده روشن به میزان ۶.۰۵ درصد بوده است.

متوسط بازدهی (میانگین وزنی) صندوق‌های با درآمد ثابت در یک ماه اخیر معادل ۱.۹۸ درصد بوده است.

عناوین برگزیده