تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۵
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۹۸۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۷۴۱ هزارتایی رخ داد:

معاملات مشکوک ۵ شرکت سرمایه گذاری، سه سهم سیمانی + ۷ نماد

می متالز - در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۷۴۱ هزارتایی، پنج شرکت از صنعت سرمایه گذاری، سه شرکت از گروه سیمانی و ۷ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک ۵ شرکت سرمایه گذاری، سه سهم سیمانی + ۷ نماد

به گزارش می متالز، معاملات آخرین روز این هفته بازار سهام با ادامه تقاضا در اکثر گروه ها آغاز شد و تداوم رشد قیمت ها منجر به جهش 15 هزار و 815 واحدی دماسنج بازار سرمایه، تزریق 10.8 هزار میلیارد تومان نقدینگی توسط حقیقی ها و ورود به کانال 741 هزار و 952 واحدی شد.

براین اساس، بیش از 7.3 هزار میلیارد تومان در بورس و 4.1 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک ملت، ذوب آهن، پالایشگاه بندرعباس، بانک تجارت به همراه توسعه مولد نیروگاهی جهرم به ترتیب با داد و ستد بیش از 345، 325، 297، 279 و 275 میلیون سهم تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 22 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری بهمن حاضر در بازار اول معاملات بورس که ضمن رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 232.3 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، دامپروری پارس، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، سرمایه‌گذاری توسعه خوزستان، سیمان فارس، لیزینگ ایران، سیمان خاش، شیمی دارویی دارو پخش، سیمان کارون، پگاه گلستان، سرمایه گذاری اقتصاد نوین و سرمایه گذاری مس سرچشمه، مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور 5 شرکت از صنعت سرمایه گذاری، سه شرکت از صنعت سیمان و 7 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده