تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۸۱
کد خبر: ۹۸۸۲۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

تولید محصولات لاکچری کاشی الوند

می متالز - مدیر عامل کاشی الوند گفت: در راستای بحث های مطرح شده در جلسه شرکت کاشی الوند گام های بسیار بلندی برای افزایش ارزش افزوده برداشته است، که از جمله آنها می توان به به تولید محصولات لاکچری اشاره کرد.
تولید محصولات لاکچری کاشی الوند

به گزارش می متالز، مهدی فکری گفت: همان طور که می دانید محصولات لاکچری دارای ارزش افزوده بالایی هستند به طوری که میتوان با فروش در متراژهای پایین از نظر ریالی سود زیادی را عاید شرکت کند، از جمله این محصولات می توان به تولید پرسلان های سایز  ۱۰۰*۱۰۰ اشاره کرد.

پرسلان های مات، براق، و فوق پولیش سایز یک دریک که در سال ۹۸ با همت متخصصان داخل شرکت الوند به تولید رسید، توانسته است تا به امروز بازار های داخلی و خارجی  بسیار خوبی به خود اختصاص دهد، به طوری که این محصولات در کشور های عربی و بخصوص حوزه خلیج فارس از استقبال خوبی برخوردار می باشد.

شرکت الوند دومین تولید کننده این نوع محصولات در کشور به حساب می آید، در حال حاضر کشور عمان از مشتریان این محصول است و قرار است بعد از بهبود کرونا در جهان بار دیگر صادرات آن آغاز گردد.

فکری در خصوص درامد های ان شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز گفت: فروش ریالی شرکت در سال گذشته از مرز ۲۰۱ میلیارد تومان عبور کرد و رشدی در حدود ۲۶ درصد نسبت به سال ۹۷ را تجربه کرد. رشد تولید شرکت نیز از نظر متراژ به بیش از ۷۲۲۴۴۰۰ (هفت میلیون دویست و بیست و چهار هزار )متر مربع رسیده است. همچنین شرکت الوند در سال ۹۸ توانست صادرات را بار دیگر احیا نماید و برای اولین بار محصولات خود را به کشور سریلانکا صادر نماید. سفارش صادرات نیز به کشور روسیه دو برابر شده است

عناوین برگزیده