تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۴
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۹۹۲۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین مطرح کرد:

برنامه‌ای ۵ساله برای حضور در بورس

می متالز - یکی از ویژگی‌های شرکت بورسی آن بوده که سه سال پیاپی سودده باشد اما؛ هنوز مرحله آماده‌سازی برای معادن پارس تامین به طور کامل صورت نگرفته، ولی لازم به ذکر است برای ۵ سال آتی قابل برنامه‌ریزی است.
برنامه‌ای ۵ساله برای حضور در بورس

به گزارش می متالز، محمد نبی نوری مدیرعامل جدید شرکت توسعه معادن پارس تامین گفت: این شرکت به دلیل اکتشافی بودن پروژه‌های مربوطه، که تاکنون اجرایی نشده و به بهره برداری نرسیده، برنامه‌ای برای حضور در بازار سرمایه ندارد.


وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های شرکت بورسی این است که سه سال پیاپی سودده باشد، اما هنوز مرحله آماده سازی برای معادن پارس تامین به طور کامل صورت نگرفته، ولی لازم به ذکر است برای ۵ سال آتی قابل برنامه ریزی است.


نبی نوری به تامین سرمایه از طریق بورس نیز اشاراتی داشت و گفت: این روش نیز در دست بررسی بوده و در خصوص روش تامین مالی مناسب هنوز نتیجه گیری نشده است.


مدیرعامل جدید شرکت توسعه معادن پارس تامین در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت خاطر نشان کرد: شرکت‌های معدنی و پروژه‌های اکتشافی ویژگی‌هایی متفاوت از دیگر پروژه‌ها دارند.

وی افزود: در دنیا مرسوم است که پروژه‌هایی با ۱۰ تا ۱۵ درصد " امید" به عنوان ریسک معقول پذیرفته می‌شوند، که شرکت توسعه معادن پارس تامین مراحل ذکر شده را پشت سر نهاده و به نتایج قابل قبولی رسیده است.


نبی نوری در پایان اضافه کرد: با توجه به برنامه‌های شرکت، امیدواریم که برنامه‌های توسعه‌ای نیز به ثمر رسیده و به چشم اندازی، چون یک شرکت پیش رو معدنی دست یابیم.

عناوین برگزیده