تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۹۹۴۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع سازمان صمت سمنان خبر داد:

صدور 2 هزار 389 فقره جواز تاسیس در استان سمنان در سال 98/ پیش بینی سرمایه گذاری ۱۲۱ هزار میلیارد ریال

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور ۲۳۸۹ مجوز صنعتی در استان در یکسال گذشته خبر داد.
صدور 2 هزار 389 فقره جواز تاسیس در استان سمنان در سال 98/ پیش بینی سرمایه گذاری ۱۲۱ هزار میلیارد ریال

به گزارش می متالز، فرامرز محبوبی با بیان اینکه در یکسال گذشته تعداد ۲۳۸۹ مجوز صنعتی در این استان صادر شده است افزود: ۱۹۷ واحد صنعتی در این استان پروانه بهره برداری و ۲۱۹۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود هفت هزار و پانصد میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود ۲۸۱۵ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: در یکسال گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۴ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تکمیل و راه اندازی و صدور پروانه بهره برداری برای این تعداد واحد زمینه اشتغال بیش از ۵۴ هزار نفر در استان ممکن خواهد شد.

محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون ۱۸۴۱ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۶۸ هزار و هشتصد نفر در استان شده اند.

عناوین برگزیده