تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۹۹۴۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

هلدینگ سیمان فارس و خوزستان هیچ سهامی در فارسیت دورود ندارد

می متالز - برخی از کارگران کارخانه فارسیت دورود صبح امروز در مقابل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان تجمع کردند تا بتوانند معوقات خود را دریافت کنند.
هلدینگ سیمان فارس و خوزستان هیچ سهامی در فارسیت دورود ندارد

به گزارش می متالز، این در حالی است که هلدینگ سیمان فارس و خوزستان هیچ سهمی در این شرکت ندارد و به لحاظ قانونی نمی‌تواند با ایجاد هزینه‌های غیر، حقوق سهام داران خود را تضییع‌کند.

پرداخت معوقات کارگران کارخانه فارسیت دورود از طرف هلدینگ سیمان فارس و خوزستان رفتاری غیرقانونی است و قانون تجارت به شدت شرکت‌ها را از این رفتار منع می‌کند. علاوه بر این باید در نظر داشت که شرکت فارسیت دورود دارای سهامداران و هیات مدیره مشخص است و هلدینگ سیمان فارس و خوزستان هیچ سهمی در آن شرکت ندارد. همچنین هلدینگ سیمان فارس و خوزستان یک هلدینگ بورسی است و هزینه‌های این چنینی که هیچ ارتباطی به هلدینگ ندارد خلاف قواعد شرکت‌های بورسی است.

سیمان فارس و خوزستان دارای بیش از ۱۱۶ هزار سهامدار است که نه به لحاظ قانونی و نه به لحاظ شرعی نمی‌تواند خارج از وظایف قانونی خود هزینه‌ای را ایجاد کند.

هرگونه هزینه و پرداخت مبلغ در راستای هزینه‌هایی که ارتباط با سیمان فارس و خوزستان ندارد، تضییع حقوق بیش از ۱۱۶ هزار سهام دار این شرکت است که نه قانونا و نه شرعا هلدینگ سیمان فارس و خوزستان اجازه این کار را ندارد.

عناوین برگزیده