تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۹۹۶۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمبود کالاهای اساسی نداریم/ نظارت مستمر بر بازار

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم با اشاره به اینکه کمبود کالاهای اساسی وجود ندارد، نظارت دقیق بر تهیه و توزیع کالا و قیمت‌ها را خصوصا در ماه مبارک رمضان، از اولویت‌های این اداره برشمرد.
کمبود کالاهای اساسی نداریم/ نظارت مستمر بر بازار

به گزارش می متالز، بهنام اتحاد یکشنبه ۷ اردیبهشت گفت: فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزایش تقاضا برای برخی کالاها را به دنبال داشته و اداره صمت نیز با همراهی سایر دستگاه‌ها، تلاش خود را بر کنترل مطلوب تر بازار معطوف کرده است.

او گفت: روزانه ۲ اکیپ بازرسی در سطح شهرستان به انجام اقدامات نظارتی مبادرت می‌کنند و گشت‌های مشترکی نیز با سایر دستگاه‌ها، نظیر علوم پزشکی، اتاق اصناف، تعزیرات و ... در این روند همراهی دارند.

اتحاد با بیان اینکه درخواست برای تامین و جذب سهمیه تنظیم بازار برخی اقلام نیز به مرکز استان ارسال شده که بعد از انجام، مبادی توزیع معرفی خواهد شد، گفت: این اقلام شامل مرغ منجمد به قیمت هرکیلو ۱۲ هزار تومان، گوشت قرمز منجمد به قیمت هرکیلو ۴۲ هزار تومان، برنج هندی به قیمت هر کیلو ۸ هزار تومان و شکر به قیمت هرکیلو ۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

رئیس اداره صمت شهرستان جهرم همچنین گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده حدود ۳۰۰ تن برنج خارجی توسط عاملین شهرستانی جذب شده که تاکنون به دلیل عدم دریافت ارز دولتی تعیین قیمت نشده است و به محض مشخص شدن این موضوع، سریعاً نسبت به توزیع آن اقدام می‌شود.

اتحاد از شهروندان تقاضا کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

عناوین برگزیده