تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۰
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۹۹۷۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با محوریت اتاق اصفهان صورت گرفت:

تهیه ۱۱۰ هزار بسته معیشتی برای اقشارآسیب پذیر

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از تدارک و تهیه ۱۱۰ هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب پذیر از بحران کرونا با محوریت اتاق و توسط فعالان اقتصادی خبر داد.
تهیه ۱۱۰ هزار بسته معیشتی برای اقشارآسیب پذیر

به گزارش می متالز، صفحه رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مسعود گلشیرازی در نخستین جلسه با جمعی از فعالان اقتصادی اصفهان در سال جدید که به صورت آنلاین و با موضوع کرونای صنعتی و اقتصاد پساکرونا برگزار شد، بر ضرورت آمادگی بنگاه های اقتصادی برای عصرکرونای صنعتی تاکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت، هدف از برگزاری این جلسه را بحث و تبادل نظر در خصوص کرونای صنعتی عنوان و تصریح کرد: تجلی عینی اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان اتاق نسل سوم از اسفندماه سال گذشته بوده است؛ به نحوی که پارلمان بخش خصوصی اصفهان، اولین سازمانی بود که به یاری و پشتیبانی از شبکه بهداشت و درمان استان جهت مهار بحران کرونا شتافت. وی آرامش نسبی در تدارک و تامین اقلام بهداشتی و درمانی امروز اصفهان را مرهون ورود اتاق بازرگانی با مشارکت فعالان اقتصادی به این امر مهم دانست. رئیس اتاق بازرگانی اصفهان همچنین از تدارک و تهیه ۱۱۰ هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب پذیر از بحران کرونا با محوریت اتاق و توسط فعالان اقتصادی خبر داد. "

عناوین برگزیده