تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۶
بازدید: ۱۱۷۳
کد خبر: ۱۱۶۰۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فولاد سنگان، شاهراه انتقال دانش فنی فولاد به شهرستان خواف

می متالز - شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان با توجه به رسالت خود به عنوان “معین اقتصادی و مهارتی شهرستان خواف” با برنامه ریزی و تدوین برنامه های هدفمند و در راستای توانمندسازی علمی و توسعه کیفی آموزش در شهرستان خواف اقدام به برگزاری کلاس های آموزش گندله سازی نمود.
فولاد سنگان، شاهراه انتقال دانش فنی فولاد به شهرستان خواف

به گزارش می متالز، این برای نخستین بار است که شرکتی در راستای توسعه آموزش های فنی فولاد اقدام به برگزاری این چنین دوره هایی نموده تا با انتقال دانش فنی علاوه بر افزایش سطح کیفی دانش، اقدام به آموزش نیروهای متخصص فنی نموده تا منطقه از حیث نیروی علمی و متخصص نیز خودکفا گردد.

فولاد سنگان بعنوان شرکتی پیش رو با همکاری مرکز فنی و حرفه ای و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده، از افراد علاقمند و واجدین شرایط دعوت به همکاری نمود.

 با توجه به استقبال بسیار گسترده جوانان منطقه و همچنین لزوم برقراری فاصله گذاری اجتماعی در زمان کلاس، افراد متقاضی در حداقل ۳ گروه تقسیم بندی گردیده و برنامه ریزی های لازم جهت حضور انجام و دوره مذکور به صورت ۳ روزه (۲۴ ساعت) تعریف شد.

لازم به ذکر است، به منظور تدریس این مهارت ها از اساتید خبره شرکت فولاد سنگان از حوزه های تولید و دفتر فنی استفاده می گردد و  دوره مذکور مخصوص افراد جویای کار و شاغلین حوزه معدن بوده که حداقل دارای مدرک دیپلم می باشند.

یادگیری و آموزش مداوم از ارزش های سازمانی این شرکت بوده و این مهم را منوط به ارتقای سطح علمی کارکنان خویش ندانسته و با توجه به انتخاب این شرکت بعنوان معین اقتصادی و معین مهارتی شهرستان، با برگزاری رایگان این دوره نقش خود را در راستای توسعه آموزشی شهرستان به نحو احسن ایفا نموده است.

 با برگزاری این دوره های علمی، مسیر انتقال دانش فنی فولاد به منطقه هموار می گردد و فولاد سنگان بعنوان شاهراه انتقال این دانش در منطقه، نقش محوری و بی بدیل خویش را همچون گذشته ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان
حیدرپور
-
تاریخ : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
باسلام و تشکر بابت اطلاع رسانی اینجانب حیدرپور مدیر تولید فولاد سنکان به عنوان مدرس این دوره تجربه ۳۰ ساله
خودم را به عنوان مدرس و معین اقتصادی در اختیار جوانان جویای کار منطقه خواف قرار دادم .
جای تشکر از همه عزیزانی که مسیر انتقال دانش را برای اولین هموار کردن
عناوین برگزیده