تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۱۷۸۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

31 شهریور، آخرین مهلت اجرای آیین­ نامه ماده 20 قانون رفع موانع تولید

می متالز - آخرین مهلت اجرای آیین­ نامه ماده 20 قانون رفع موانع تولید 31 شهریور اعلام شده است.
31 شهریور، آخرین مهلت اجرای آیین­ نامه ماده 20 قانون رفع موانع تولید

به گزارش می متالز، معاون امور صنایع سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: براساس تصویب ­نامه هیأت وزیران مبنی بر «اصلاح آیین ­نامه اجرایی ماده 20 قانون رفع موانع تولید رقابت­ پذیر و ارتقای نظام مالی کشور»مهلت زمان استفاده از مزایای قانون موصوف برای آخرین مرتبه تا پایان شهریور 1399 تمدید شده است.

محمدکاظم منزوی افزود: براساس این ماده قانونی بدهکاران تا 31 شهریور می توانند اقساط سررسید شده خود را بصورت یکجا پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم امکان پرداخت یکجای اقساط سررسید شده بانک مکلف است بر اساس درخواست مشتری نسبت به تقسط بدهی این دسته از بدهکاران حداکثر تا چهار سال در اقساط شش ماهه با نرخ سود هجده درصد برای بدهکارانی که مجموع اصل تسهیلات دریافتی شان بالای بیست میلیون دلار و با نرخ سود 12 درصد برای بدهکارانی که مجموع اصل تسهیلات دریافتی آنها کمتر از بیست میلیون دلار است، اقدام کند.

منزوی گفت: پرداخت نشدن اقساط در موعد مقرر مشمول وجه التزام تاخیر تادیه دین شامل نرخ سود به علاوه جرایم موضوع آیین نامه اجرایی وصول مطالبات غیرجاری موسسات اعتباری (ریالی و ارزی) خواهد شد.

معاون امورصنایع سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: این قانون موارد بسیار دیگری هم برای بهبود شرایط بدهکاران و فعالان اقتصادی دارد.

عناوین برگزیده